Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2007 00:06 - МИНАЛО - ЗАБРАВЕНО
Автор: ra77 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3189 Коментари: 8 Гласове:
0



                                            image

                            Видях я,
   очите ми се изпълниха с тази древна красота.

                      image

      Плени ме със старинното си излъчване.
                 Магнетично привличане.

                         image

       Показа ми спокойствие, и скрита сила.
                 Закриляла поколения.

                        image

        Позволи ми да я погледна отвътре.
       Докосна ме с топлина и нежна свян.

                      image

                          Дожаля ми.
             Чух я как страда, изоставена.
          Заради живот в панелена вселена.


Забравих за времето, не исках да се връщам в    нашата сива действителност, в нашия век на арогантност и самовлюбена показност.

А може би е трябвало да се родя тогава. Когато семейството и домът са били най-святото, най-милното.
Когато да съществуваш е било толкова трудно, но и същевременно благородно.
Когато се е ценяла природата и всичко дадено ни от нея.
Когато се е обичала земята, която ни храни.
Когато да се завърнеш край огнището, да погалиш децата си, да помилваш жената дала им живот са били по-ценни мигове от всички "велики"  семейни събития в нашия забързан, сив и еднообразен приказен век.





Тагове:   минало,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - панелена вселена
22.02.2007 00:41
много добре звучи. Старите времена крият много забравени тайни. понякога и на мен ми се е искало да съм се родила тогава.
ако имаше оценки получаваш 6+
цитирай
2. leogold - браво
22.02.2007 00:44
караш хората да се замислят. е мен поне лично ме заинтригува.

:)
цитирай
3. ra77 - sekirata
22.02.2007 08:51
богат избор чак не, но това което мам е красотата на природата и човешка сантименталност.
благодаря.
цитирай
4. ra77 - AZ
22.02.2007 08:52
Благодаря за добрият отзив.
Дано и твоят ден бъде непресъхваща емоция.
цитирай
5. inthelight - Хареса ми!
22.02.2007 23:18
Не всеки вижда красотата в нещата, за които говориш.
Приятен ден утре! :)
цитирай
6. slavei - ***
23.02.2007 17:20
Пренесе ме в едни други времена...
Потопих се в една друга атмосфера, съвършено различна от нашата ....

Благодаря!:)
цитирай
7. ra77 - РАДВАМ СЕ
23.02.2007 21:15
да разбера че постинга ми има положителен ефект. надявам се че и следващите постингина такава тематика ще ви допаднат.

хиляди благодарности
цитирай
8. анонимен - Наистина си остроумен
24.02.2007 11:12
и много добре се справяш с този вид материал а и снимките си ги подбираш, явно имаш богат избор?
Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ra77
Категория: Лични дневници
Прочетен: 195959
Постинги: 63
Коментари: 147
Гласове: 986
Спечели и ти от своя блог!
Архив